Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych Kazimierz Dolny 27-30.06.2013 r.

Data ogłoszenia
2013-04-10
Termin składania ofert
2013-04-19 00:00
Treść

Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych Kazimierz Dolny 27-30.06.2013 r.

 

Lublin 10.04.2013
Znak: WOK/TB28-OFKiSL/1/13
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA:
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego
Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych
Kazimierz Dolny 27-30.06.2013 r.
1. Zamawiający:
Wojewódzki Ośrodek Kultury, ul. Dolna Panny Marii 3, 20-010 Lublin
NIP 712-010-36-86
REGON 000276883
nr telefonu 081 5324207
nr faksu 081 5323775
Godziny pracy Wojewódzkiego Ośrodka Kultury:
poniedziałek - piątek godz. 8.00 – 16.00.
Strona internetowa Zamawiającego: www.wok.lublin.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, zgodnie z art. 5, art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych – Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami
2.1 Pojęcia użyte w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- pojęcie ustawy dotyczy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
- pojęcie SIWZ dotyczy niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- pojęcie nocleg o którym mowa w SIWZ oznacza pełną dobę zakwaterowania (doboosobę).
- pojęcie OFKiŚL o którym mowa w SIWZ oznacza Ogólnopolski Festiwal Kapel i Śpiewaków
Ludowych
3. Przedmiot zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Ogólnopolskiego
Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych odbywającego w Kazimierzu Dolnym dniach 27-
30.06.2013 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Części 1 – 4 Zakwaterowanie i wyżywienie
Części 5 – 7 Wyżywienie
Części 8 – 46 Zakwaterowanie
Część 1
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 1 do
SIWZ)
Zakwaterowanie
szacunkowa ilość: 590 noclegów (27/28.06.2013 – 170 noclegów; 28/29.06.2013 – 210 noclegów;
29/30.06.2013 – 210 noclegów)
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 1
Wyżywienie
szacunkowa ilość: 28.06.2013 –145 śniadań, 250 obiadów, 280 kolacji; 29.06.2013 – 280 śniadań,
280 obiadów, 280 kolacji; 30.06.2013 – 280 śniadań, 280 obiadów, 200 kolacji w formie suchego
prowiantu
Część 2
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 2 do
SIWZ)
Zakwaterowanie
szacunkowa ilość: 120 noclegów (27/28.06.2013 – 40 noclegów; 28/29.06.2013 - 40 noclegów;
29/30.06.2013 – 40 noclegów)
Wyżywienie
szacunkowa ilość: 27.06.2013 – 40 obiadów, 40 kolacji; 28.06.2013 – 40 śniadań, 40 obiadów, 40
kolacji; 29.06.2013 – 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 30.06.2013 – 40 śniadań, 40 obiadów, 40
kolacji w formie suchego prowiantu
Część 3
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 4 do
SIWZ)
Zakwaterowanie
szacunkowa ilość: 105 noclegów (27/28.06.2013 - 35 noclegów; 28/29.06.2013 – 35 noclegów;
29/30.06.2013 – 35 noclegów )
Wyżywienie
szacunkowa ilość: 28.06.2013 – 35 śniadań, 35 obiadów, 80 kolacji; 29.06.2013 – 80 śniadań, 80
obiadów, 80 kolacji ; 30.06.2013 – 80 śniadań, 80 obiadów, 60 kolacji w formie suchego prowiantu
Część 4
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w załączniku nr
3 do SIWZ)
Zakwaterowanie
szacunkowa ilość: 36 noclegów (27/28.06.2013 - 12 noclegów; 28/29.06.2013 – 12 noclegów;
29/30.06.2013 – 12 noclegów )
Wyżywienie
szacunkowa ilość: 27.06.2013 – 12 kolacji; 28.06.2013 – 12 śniadań, 12 obiadów, 12 kolacji;
29.06.2013 – 12 śniadań, 12 obiadów, 12 kolacji; 30.06.2013 – 12 śniadań, 12 obiadów, 12 kolacji
w formie suchego prowiantu
Część 5
Wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 6 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 27.06.2013 – 30 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 28.06.2013 – 80 śniadań, 80
obiadów, 100 kolacji; 29.06.2013 – 100 śniadań, 100 obiadów, 100 kolacji; 30.06.2013 – 100
śniadań, 100 obiadów, 60 kolacji w formie suchego prowiantu
Część 6
Wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 6 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 29.06.2013 – 100 śniadań, 100 obiadów, 100 kolacji; 30.06.2013 – 100 śniadań,
100 obiadów, 80 kolacji w formie suchego prowiantu
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 2
Część 7
Wyżywienie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 6 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 28.06.2013 – 95 obiadów, 100 kolacji; 29.06.2013 – 100 śniadań, 100 obiadów,
100 kolacji; 30.06.2013 – 100 śniadań, 100 obiadów, 60 kolacji w formie suchego prowiantu
Część 8
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 5 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 60 noclegów (27/28.06.2013 – 10 noclegów, 28/29.06.2013 - 25 noclegów;
29/30.06.2013 – 25 noclegów)
Część 9
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 30 noclegów (27/28.06.2013 – 10 noclegów; 28/29.06.2013 - 10 noclegów;
29/30.06.2013 – 10 noclegów)
Część 10
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 5 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 68 noclegów (27/28.06.2013 – 10 noclegów; 28/29.06.2013 - 29 noclegów;
29/30.06.2013 – 29 noclegów)
Część 11
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 30 noclegów (27/28.06.2013 – 10 noclegów; 28/29.06.2013 - 10 noclegów;
29/30.06.2013 – 10 noclegów)
Część 12
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 24 noclegi (27/28.06.2013 – 8 noclegów; 28/29.06.2013 - 8 noclegów;
29/30.06.2013 – 8 noclegów)
Część 13
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 20 noclegów (28/29.06.2013 - 10 noclegów; 29/30.06.2013 – 10 noclegów)
Część 14
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 9 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 38 noclegów (28/29.06.2013 - 19 noclegów; 29/30.06.2013 – 19 noclegów)
Część 15
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 10 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 50 noclegów (28/29.06.2013 - 25 noclegów; 29/30.06.2013 – 25 noclegów)
Część 16
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 20 noclegów (28/29.06.2013 - 10 noclegów; 29/30.06.2013 – 10 noclegów)
Część 17
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ)
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 3
szacunkowa ilość: 28 noclegów (28/29.06.2013 - 14 noclegów; 29/30.06.2013 – 14 noclegów)
Część 18
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 10 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 40 noclegów (28/29.06.2013 - 20 noclegów; 29/30.06.2013 – 20 noclegów)
Część 19
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 9 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 30 noclegów (28/29.06.2013 - 15 noclegów; 29/30.06.2013 – 15 noclegów)
Część 20
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 9 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 30 noclegów (28/29.06.2013 - 15 noclegów; 29/30.06.2013 – 15 noclegów)
Część 21
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 18 noclegów (28/29.06.2013 - 9 noclegów; 29/30.06.2013 – 9 noclegów)
Część 22
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 20 noclegów (28/29.06.2013 - 10 noclegów; 29/30.06.2013 – 10 noclegów)
Część 23
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 9 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 30 noclegów (28/29.06.2013 - 15 noclegów; 29/30.06.2013 – 15 noclegów)
Część 24
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość:12 noclegów (28/29.06.2013 – 6 noclegów ; 29/30.06.2013 – 6 noclegów)
Część 25
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 22 noclegi (28/29.06.2013 - 11 noclegów; 29/30.06.2013 – 11 noclegów)
Część 26
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 11 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 94 noclegi (28/29.06.2013 - 47 noclegów; 29/30.06.2013 – 47 noclegów)
Część 27
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 26 noclegów (28/29.06.2013 - 13 noclegów; 29/30.06.2013 – 13 noclegów)
Część 28
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 12 noclegów (28/29.06.2013 - 6 noclegów; 29/30.06.2013 – 6 noclegów)
Część 29
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 4
szacunkowa ilość: 12 noclegów (28/29.06.2013 - 6 noclegów; 29/30.06.2013 – 6 noclegów)
Część 30
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 12 noclegów (28/29.06.2013 - 6 noclegów; 29/30.06.2013 – 6 noclegów)
Część 31
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 12 noclegów (28/29.06.2013 - 6 noclegów; 29/30.06.2013 – 6 noclegów)
Część 32
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 12 noclegów (28/29.06.2013 - 6 noclegów; 29/30.06.2013 – 6 noclegów)
Część 33
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 12 noclegów (28/29.06.2013 - 6 noclegów; 29/30.06.2013 – 6 noclegów)
Część 34
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 14 noclegów (28/29.06.2013 - 7 noclegów; 29/30.06.2013 – 7 noclegów)
Część 35
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 14 noclegów (28/29.06.2013 - 7 noclegów; 29/30.06.2013 – 7 noclegów)
Część 36
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 37
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 38
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 39
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 40
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 41
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 5
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 42
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 43
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 44
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 45
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Część 46
Zakwaterowanie uczestników OFKiŚL (wg wymagań określonych w zał. nr 8 do SIWZ)
szacunkowa ilość: 10 noclegów (28/29.06.2013 - 5 noclegów; 29/30.06.2013 – 5 noclegów)
Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:
- 55250000-7 – Usługi w zakresie krótkotrwałego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych;
- 55240000-4 – Usługi w zakresie domów i ośrodków wypoczynkowych
- 55270000-3 – Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
- 55300000-3 – Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków.
- 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
3.2. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może
złożyć ofertę na jedną lub więcej części – na każdą część na oddzielnym formularzu ofertowym.
Każda część oceniana będzie oddzielnie. Wykonawca nie może złożyć dwóch ofert na jedną część –
pod rygorem odrzucenia obu ofert. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego
stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ
3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.
3.5. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej z Wykonawcami.
3.6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3.7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
3.8. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem
Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia,
której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Informacji należy udzielić na formularzu
ofertowym. Brak oświadczenia Wykonawcy na formularzu ofertowym oznacza jego rezygnację
z powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom.
4. Termin wykonania zamówienia:
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 6
4.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie 27-30.06.2013
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych
warunków:
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca spełni warunek, jeśli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
4) Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona
będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw
do wykluczenia zgodnie z art. 24 ustawy.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
7.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) – według
wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ;
7.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (w formie oryginału) – według wzoru
stanowiącego załącznik nr 14 do SIWZ;
7.3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy,
należy przedłożyć:
a) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca albo
w przypadku gdy nie należy do grupy kapitałowej,
b) informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (według wzoru
stanowiącego załącznik nr 15 do SIWZ).
W przypadku, kiedy odrębne oferty złożą Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej,
Zamawiający zwróci się do tych Wykonawców o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień
dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, istniejących między
przedsiębiorcami, w celu ustalenia czy zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy.
7.4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
a) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowany jest do złożenia
oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust. 7.2. i ust. 7.3.
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 7
b) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 7.1. oraz formularz ofertowy są składane
przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) Poza dokumentami wymienionymi w ust. 7.4. pkt a) i b) Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem
ustalenia:
- Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy
wykonawców,
- Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne
(wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę
pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta
musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie.
7.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów
8.1. Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia
za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania
Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi
oraz przepisami prawa.
8.2. Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do
jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentu.
8.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z Wykonawcami:
9.1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują
pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub mailem każda ze stron na
żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.,
9.2. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści SIWZ powinien być
skierowany na adres:
Wojewódzki Ośrodek Kultury, ul. Dolna Panny Marii 3, 20 - 010 Lublin
/nr pokoju 14 – sekretariat/
fax: 081 5323775
t.bartnik@vp.pl
9.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania informacji wysłanych przez Zamawiającego
w sposób określony w pkt 9.1., Zamawiający domniemywa, iż Wykonawca otrzymał
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 8
korespondencję wysłaną na numer faks lub e-mail przez Zamawiającego w sposób umożliwiający
zapoznanie się z jej treścią.
9.4. W związku z wynikającą z ustawy koniecznością zamieszczania treści zapytań do SIWZ
a także treści odwołań dotyczących treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ na
stronie internetowej Zamawiającego, jak również ze względu na często słabą czytelność pism
przysyłanych do Zamawiającego faksem i związanych z tym trudnościami skanowania, treść
zapytań do niniejszej SIWZ a także treść ewentualnego odwołania prosimy przesłać również
w wersji elektronicznej pocztą e-mail na adres: t.bartnik@vp.pl
9.5. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na
kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemnej formy
postępowania.
9.6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem
terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania powyższego wniosku.
9.7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert
zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona przez
Zamawiającego zmiana stanie się częścią SIWZ. Wprowadzona zmiana zostanie zamieszczona na
stronie internetowej Zamawiającego.
9.8. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
9.9. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Tomasz Bartnik e-mail:
t.bartnik@vp.pl tel. 81 5324207
10. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. Termin związania ofertą:
11.1. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11.3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania
ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu
związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu
o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
12. Opis sposobu przygotowania oferty:
12.1. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego
stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia
oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje
wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza ofertowego;
b) oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 7 niniejszej SIWZ;
c) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 9
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej
czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, złożone w formie
oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
e) do oferty należy dołączyć opis ośrodka/kwatery/miejsca wyżywienia w którym będzie
realizowana usługa, ze wskazaniem na jego nazwę i adres - według wzoru będącego
załącznikiem nr 16 do SIWZ;
f) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy zgodnie z załącznikiem nr 17 do SIWZ.
12.2. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszej SIWZ.
12.3. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, powinna być podpisana przez osobę/y
upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub
posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone
przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu. Wszystkie załączniki do oferty,
stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela.
12.4. Oferta musi być podpisana zgodnie z art. 78 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks
cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami), czyli musi być opatrzona
własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej. Podpis musi być
czytelny, pozwalający na identyfikację osoby podpisującej ofertę. Obok złożonego nieczytelnego
podpisu powinna być przystawiona pieczątka zawierająca imię i nazwisko osoby podpisującej
ofertę. W sytuacji, gdy Wykonawca nie posiada pieczątki imiennej, powinien na dokumentach
złożyć własnoręczny podpis, z którego jednoznacznie wynika brzmienie nazwiska umożliwiające
identyfikację osoby składającej podpis.
12.5. Zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez osobę/y uprawnioną/e
do reprezentacji Wykonawcy.
12.6. Sporządzenie ofert powinno nastąpić w języku polskim, pismem maszynowym lub inną
trwałą, czytelną techniką.
12.7. Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe
zdekompletowanie.
12.8. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów albo
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii, z wyłączeniem
pełnomocnictw, o których mowa w ust. 12.1 pkt. c) i d). Zgodność z oryginałem wszystkich kopii
dokumentów, musi być potwierdzona przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
12.9. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna
lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości
12.10. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany
wpisywanej przez siebie treści powinny być parafowane przez osobę/y uprawnione do
reprezentacji.
12.11. Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią
formularzy załączonych do niniejszej SIWZ.
12.12. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie
oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
12.13. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Koperta
powinna być zaadresowana:
Wojewódzki Ośrodek Kultury
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 10
ul. Dolna Panny Marii 3
20-010 Lublin
oraz powinna być oznakowana następującym tekstem:
Wykonawca powinien wpisać na kopercie swój adres i nazwę.
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności
za złe skierowanie przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie. Oferta taka nie weźmie udziału
w postępowaniu.
12.14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12.15. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
zgodnie z art. 87 i art. 90 ustawy.
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
13.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Kultury, ul. Dolna
Panny Marii 3; 20-010 Lublin; pokój nr 14 /sekretariat/, w terminie do dnia: 19.04.2013 do godz.
12.00
13.2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone
Wykonawcom bez otwierania, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.
13.3. Oferty zostaną otwarte w dniu: 19.04.2013 o godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego:
Wojewódzki Ośrodek Kultury, ul. Dolna Panny Marii 3; 20-010 Lublin; pokój nr 14 /sekretariat/,
13.4. Zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy, otwarcie ofert jest jawne.
14. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
14.1. Wykonawca poda w ofercie cenę brutto dla danej części zamówienia, podając ją w zapisie
liczbowym i słownie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 13 do niniejszej
specyfikacji. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrową, a ceną podaną słownie,
Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę podaną słownie.
14.2. Wykonawca poda ceny jednostkowe w formularzu asortymentowo – cenowym zgodnie
z załącznikiem nr 17 do SIWZ. Wykonawca oblicza warość brutto zamówienia zgodnie ze
wskazówkami zamieszczonymi w formularzu.
14.3. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym: podatek od
towarów i usług.
14.4. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się
wariantowości cen.
14.5. Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą błędy w obliczeniu ceny (art. 89 ust. 1 pkt. 6).
14.6. Cenę oferty należy podać w PLN. Wymienione wartości w ofercie należy podać
w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady
zaokrąglania liczb (zgodnie z § 5 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r.
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 11
„Przetarg na wyżywienie i zakwaterowanie uczestników OFKiŚL. Oferta na część/ści … (tu
wskazać na którą część/ści jest składana) – nie otwierać przed dniem 19.04.2013 przed godz.
12.30. Dostarczyć do pokoju nr 14 /sekretariat/ ”.
w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich
przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od
podatku od towaru i usług (Dz. U. z 2011 r. nr 68, poz. 360 z późn. zm.).
15. Kryteria oceny ofert:
15.1. Cena stanowi 100% kryterium wyboru.
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym wzorem:
C = (Cn / Co) x 100 pkt x 100%
Gdzie:
C – przyznane punkty;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów
(100).
15.2. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą
zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu
wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
15.3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane kryterium wyboru.
16. Informacja o formalnościach po wyborze oferty.
16.1. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali
się o udzielenie zamówienia, a także zamieści tę informację na stronie internetowej oraz w miejscu
publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
16.2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana
jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie zawarcia umowy.
17. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane przez Zamawiającego.
18. Zawarcie umowy:
18.1. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu
na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
18.2. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w załączniku nr 18 do SIWZ
z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 ustawy,
z zastrzeżeniem art. 94 ust 2 ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy.
18.3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz
danych zawartych w ofercie.
18.4. Zgodnie z art.23 ust. 4 ustawy, Zamawiający, w przypadku wybrania oferty Wykonawców,
o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
18.5. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu umowy.
2. Konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 12
przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był
dokonany wybór Wykonawcy.
3. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w
dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
19. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykonawcom, których interes w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku
w wyniku naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie Prawo zamówień
publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane ustawą w Dziale VI, tj. odwołanie
oraz skarga, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy.
20. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Specyfikacją stosuje się obowiązujące przepisy
ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz przepisy wykonawcze do
ustawy.
21. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między
zamawiającym, a wykonawcą
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia mogą być prowadzone tylko
w walucie polskiej PLN.
22. Wzory oświadczeń i dokumentów, stanowiące załączniki do SIWZ:
1. Załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 opis przedmiotu zamówienia
3. Załącznik nr 3 opis przedmiotu zamówienia
4. Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia
5. Załącznik nr 5 opis przedmiotu zamówienia
6. Załącznik nr 6 opis przedmiotu zamówienia
7. Załącznik nr 7 opis przedmiotu zamówienia
8. Załącznik nr 8 opis przedmiotu zamówienia
9. Załącznik nr 9 opis przedmiotu zamówienia
10. Załącznik nr 10 opis przedmiotu zamówienia
11. Załącznik nr 11 opis przedmiotu zamówienia
12. Załącznik nr 12 formularz ofertowy
13. Załącznik nr 13 oświadczenie art. 22
14. Załącznik nr 14 oświadczenie art. 24
15. Załącznik nr 15 oświadczenie o pprzynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
16. Załącznik nr 16 opis miejsca zakwaterowania i wyżywienia
17. Załącznik nr 17 formularz asortymentowo - cenowy
18. Załącznik nr 18 wzór umowy
SIWZ – Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników OFKiŚL 13

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Maciej Znamierowskidodano do BIP dnia 14-05-2013 12:45:41