Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Regulamin Organizacyjny
Data utworzenia
2013-05-14
Opis

REGULAMIN ORGANIZACYJNY
WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA KULTURY W LUBLINIE

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1

Regulamin organizacyjny, zwany dalej „Regulaminem”, ustala:
1) zasady organizacji WOK
2) organizację wewnętrzną WOK
3) zakresy działania pionów organizacyjnych i stanowisk pracy w WOK.

§ 2

Ilekroć w regulaminie użyte jest jedno z poniższych określeń należy przez to rozumieć:
1) WOK – Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie,
2) Pion organizacyjny – stanowiska pracy bezpośrednio podporządkowane dyrektorowi lub zastępcom dyrektora,
3) Stanowisko pracy – stanowisko pracy podporządkowane bezpośrednio dyrektorowi lub zastępcy dyrektora,
4)  Pracownik – wszystkich pracowników WOK, bez względu na zajmowane stanowisko służbowe.

§ 3

1. WOK działa na podstawie:
a) Ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z  2001 r., Nr 13 poz. 123 z późn. zmianami),
b) Statutu WOK nadanego Uchwałą Nr XI/187/03 Sejmiku Województwa Lubelskiego dnia 29 września 2003 r.
2. WOK posiada osobowość prawną i jest wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez organizatora pod Nr  RIK 09/99.
3. WOK realizuje swoje cele i zadania zgodnie z polityką kulturalną państwa na podstawie Statutu i własnego programu.
4. WOK realizuje swoje zadania statutowe na terenie całego Województwa Lubelskiego we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami kultury, stowarzyszeniami            i organizacjami społecznymi.


II. KIEROWNICTWO I ORGANY OPINIODAWCZE   WOK

§ 4
1. Na czele WOK stoi Dyrektor, który zarządza nim i kieruje całokształtem jego działalności, czuwa nad jego mieniem i jest za nie odpowiedzialny, reprezentuje go na zewnątrz, podejmuje decyzje i wydaje zarządzenia, zgodnie z zakresem działania WOK. Jest pracodawcą   i zwierzchnikiem służbowym dla zatrudnionych w WOK pracowników.
2. Dyrektor kieruje WOK przy pomocy 2 zastępców: Z-cy Dyrektora ds. merytorycznych i  Z-cy Dyrektora ds. administracyjnych.
3. Dyrektorowi bezpośrednio podlegają: zastępcy dyrektora, główny księgowy, st. ds. marketingu i promocji, st. ds. kadr, st. ds. sekretariatu i kierowca.
4. Zastępcy Dyrektora kierują pracą podległych im pracowników oraz sprawują nad nimi nadzór.
5. Główny Księgowy odpowiada za całokształt gospodarki finansowej WOK.

§ 5

Organami opiniodawczymi i doradczymi Dyrektora WOK są:
1.   Rada Programowa.
Zadania Rady określa statut WOK. Tryb i zasady działania ustala jej regulamin.
2. Komisje i zespoły problemowe stałe lub doraźne, powołane przez Dyrektora WOK.


III. STRUKTURA ORGANIZACYJNA WOK

                                                                   § 6
1. W skład WOK wchodzą następujące stanowiska pracy:
1)  Dyrektor symbol 01, 020
2) zastępca Dyrektora ds. merytorycznych 03
3) zastępca Dyrektora ds. administracyjnych 02
4)  główny Księgowy 432,  3
5) stanowisko ds. ekonomicznych 34
6) stanowisko ds. promocji i marketingu 50
7) instruktor  ds. teatru 421
8) instruktor ds. oświatowych i regionalizmu 47
9) instruktor  ds. plastyki 422
10) instruktor ds. kultury żywego słowa 49
11) instruktor ds. kultury ludowej 440
12) instruktor ds. muzyki 420
13) instruktor ds. tańca (0,5) 430
14) instruktor ds. twórczości artystycznej seniorów 45
15) stanowisko ds. informacji kulturalnej i współpracy międzynarodowej 51
16) specjalista ds. wydawniczych 04, 041
17) redaktor 0402
18) specjalista ds. obsługi komputera
19) specjalista ds. montażu i kopiowania 0403
20) introligator
21) operator maszyn poligraficznych
22) bibliotekarz 0136  
23) specjalista ds. kadrowych i techniczno-administracyjnych 1
24) referent ds. zaopatrzenia i archiwum 241, 013
25) referent ds. sekretariatu
26) kierowca
27) elektroakustyk ( 0,5 etatu)
28) sprzątaczki (1,5 etatu)
29) portierzy (3)

2.  Schemat  struktury organizacyjnej  WOK stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.

§ 7

1. W WOK obowiązuje zasada jednoosobowego kierownictwa i odpowiedzialności.
2. W okresie nieobecności Dyrektora zastępstwo pełni upoważniony przez niego  Zastępca Dyrektora, który  ponosi  w tym czasie odpowiedzialność za całokształt działalności WOK i ma prawo podpisywania pism i dokumentów, zastrzeżonych do podpisu Dyrektora.
3. Zastępcy dyrektora, którym podlegają bezpośrednio pracownicy, otrzymują od nich  polecenia służbowe i są  przed nim odpowiedzialni za ich wykonanie. Pracownik, który otrzymuje polecenie służbowe od przełożonego wyższego szczebla, obowiązany jest zawiadomić o tym bezpośredniego przełożonego przed wykonaniem tego polecenia.
4. Zastępcy dyrektora i stanowiska pracy współdziałają ze sobą, a spory kompetencyjne rozstrzyga Dyrektor.
5. Piony organizacyjne  podległe zastępcom dyrektora wykonują zadania określone w Regulaminie oraz zadania zlecone przez Dyrektora.
6. Jeśli  realizacja konkretnego zadania wymaga współdziałania różnych stanowisk pracy rolę przewodnią pełni to stanowisko pracy, do którego właściwości należy wykonanie zadania, a pozostałe udzielają mu pomocy.

§ 8

1. Plany i sprawozdania  finansowe z działalności WOK podpisuje Dyrektor lub upoważniony  Zastępca Dyrektora oraz  Główny Księgowy.
2. Czeki, polecenia przelewu, rozliczenia gotówkowe lub inne dokumenty obrotu pieniężnego podpisują upoważnione dwie osoby, którymi są Dyrektor WOK lub upoważniony Zastępca Dyrektora oraz Główny Księgowy lub osoba przez nich  upoważniona.
§ 9

1. Szczegółową organizację pracy w WOK określa „Regulamin Pracy WOK”.
2. Obieg dokumentów, archiwizowanie dokumentacji oraz przygotowanie korespondencji  i reguluje Instrukcja Kancelaryjna oraz Zakładowy Wykaz Akt Wojewódzkiego Ośrodka Kultury.
3. Pisma i dokumenty ekspediowane na zewnątrz pospisuje Dyrektor lub w razie jego nieobecności upoważniony Zastępca Dyrektora.
4. Wynagrodzenia pracowników WOK ustalane są na podstawie „Regulaminu wynagradzania pracowników WOK w Lublinie”.

§ 10

Pracownikami materialnie odpowiedzialnymi w WOK są:
1) osoba pełniąca funkcję kasjera,
2) inne osoby, które przyjęły na siebie odpowiedzialność / współodpowiedzialność/ za powierzone im mienie.

§ 11

1. Przekazanie i przejęcie funkcji Dyrektora, Zastępcy Dyrektora,  Głównego Księgowego,  osoby pełniącej funkcję kasjera oraz kierowcy odbywa się protokolarnie.
2. Protokół sporządza się w 2 egzemplarzach. Jeden pozostaje w WOK w pionie kadrowo i -administracyjnym, drugi otrzymuje przekazujący.

§ 12

1. Informacji o sprawach podstawowych, dotyczących całości działań WOK lub jego sytuacji finansowo-materialnej udziela Dyrektor lub jego zastępcy.
2. Upoważnieni przez dyrekcję pracownicy udzielają informacji dotyczących spraw prowadzonej przez nich działalności.
3. O ile dobro WOK wymaga natychmiastowego, bezwzględnego przekazania informacji lub materiałów  Samorządowi Województwa Lubelskiego, Komisji Kultury Sejmiku oraz Ministerstwu Kultury, należy je przekazać, zawiadamiając o tym niezwłocznie Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora.
4. Przy udzielaniu informacji należy przestrzegać przepisów o zachowaniu tajemnicy państwowej i służbowej, przepisów o informacjach niejawnych, przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i nie szkodzić interesom  i imieniu WOK.


V. RAMOWE ZAKRESY DZIAŁANIA STANOWISK PRACY
I PIONÓW ORGANIZACYJNYCH WOK

§ 13

1.Do obowiązków Dyrektora, w szczególności należy:
1) sprawowanie ogólnego kierownictwa w sprawach merytorycznych                                i administracyjnych,
2) wydawanie zarządzeń,
3) przedstawianie właściwym instytucjom i organom nadzoru planów rzeczowych                  i finansowo-inwestycyjnych,
4) prowadzenie prawidłowej polityki kadrowej: zatrudnianie i zwalnianie pracowników, przyznawanie nagród oraz – w razie potrzeby – określonych kar regulaminowych, zgodnie z Kodeksem Pracy,
5) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny płac, dyscypliny pracy i porządku,
6) sprawowanie bieżącej kontroli nad realizacją planowanych zadań,
7) nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp,  p. poż.  oraz działalności w zakresie obrony cywilnej,
8) współdziałanie z organami samorządu terytorialnego, organizacjami związkowymi         i  stowarzyszeniami społecznymi,
9) dokonywanie okresowych ocen pracy podległych pracowników,
10) składanie wniosków do Zarządu Województwa Lubelskiego w sprawie powoływania            i odwoływania Zastępców Dyrektora,
11) określanie zakresów czynności dla zastępców dyrektora,
12) odbywanie okresowych narad pracowniczych poświęconych wytyczaniu kierunków pracy i usprawnianiu działalności,
13) współpraca z Radą Programową oraz komisjami i zespołami problemowymi.

2. Do wyłącznej decyzji Dyrektora zastrzeżone są:
1) wewnętrzne akty normatywne, zarządzenia i instrukcje,
2) sprawy osobowe,
3) zatwierdzanie do realizacji projektów planów i ich opracowań,
4) sprawy finansowe i majątkowe,
5) korespondencja do jednostek nadrzędnych.

3. Do wyłącznego podpisu Dyrektora zastrzeżone są:
1) pisma do organów administracji publicznej,
2) wewnętrzne akty normatywne, zarządzenia i instrukcje,
3) dokumenty udzielania zleceń płatniczych,
4) pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w imieniu WOK, chyba że inne przepisy (decyzje) stanowią inaczej,
5) umowy o współpracy.

§ 14

1. Do obowiązków Zastępców Dyrektora należy:
1) kontrola i nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podlegające im stanowiska pracy;
2) informowanie Dyrektora o przebiegu wykonywania powierzonych im zadań                 i przedstawianie wniosków związanych z nimi,
3) rozdzielanie zadań pomiędzy odpowiednich pracowników i udzielanie wskazówek co do sposobu ich wykonywania, z uwzględnieniem wytycznych Dyrektora WOK,
4) akceptacja projektów załatwiania spraw,
5) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez podległych pracowników,
6) ocena i akceptowanie planów pracy podległych stanowisk pracy,
7) czuwanie nad dokształcaniem i doskonaleniem podległych pracowników .

2. Zastępcy Dyrektora są upoważnieni do:
1) wydawania decyzji w sprawach należących do zakresu działania podległych im stanowisk pracy, z wyjątkiem przypadków zastrzeżonych do decyzji Dyrektora,
2) zgłaszania wniosków w sprawach osobowych podległych im pracowników,
3) zwracania się do innych pionów organizacyjnych o informacje, materiały i opinie   związane z pracą podległego mu pionu,
4) wnioskowanie w sprawie doboru kadry w podległym pionie organizacyjnym.

3. Zastępcy Dyrektora są odpowiedzialni wobec Dyrektora za całokształt spraw objętych zakresem działania podległych im  pionów organizacyjnych.

§ 15

1. Do obowiązków pracowników należy:
1) rzetelne  i terminowe wykonywanie pracy (zgodnie z obowiązującymi przepisami, także wewnętrznymi oraz wskazówkami bezpośredniego przełożonego),
2) przygotowanie i opracowanie  projektu wykonywania powierzonych mu zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami, statutem WOK i uwzględnieniem konkretnych okoliczności (po uwzględnieniu treści i sformułowań na piśmie ze wszystkimi zainteresowanymi stanowiskami pracy),
3) uzyskanie aprobaty  bezpośredniego przełożonego i odpowiednia realizacja zadania /sprawy/ aż do ostatecznego załatwienia,
4) przestrzeganie drogi służbowej,
5) przestrzeganie postanowień obowiązujących przepisów, wewnętrznych zarządzeń, decyzji i instrukcji, regulaminów  WOK i wskazówek bezpośredniego przełożonego,
6) przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów o tajemnicy służbowej,
7) odpowiedzialność / współodpowiedzialność/ materialna za powierzone mienie WOK; oszczędność w gospodarowaniu,
8) dbanie o dobre imię WOK, w tym właściwy stosunek do interesantów,
9) zastępstwo na innym stanowisku pracy w przypadku nieobecności lub czasowym wakacie któregokolwiek ze stanowisk,
10) wykonywanie innych prac zalecanych przez przełożonego zgodnie z  posiadanymi kwalifikacjami,
11) racjonalne wykorzystywanie czasu pracy oraz przestrzeganie porządku i dyscypliny.

2. Pracownicy mają prawo do:
1) otrzymania pisemnego zakresu obowiązków. Każdorazowa zmiana związana                          z przydziałem stałych czynności, nie objętych dotychczasowym zakresem, wymaga formy pisemnej,
2) otrzymania informacji dotyczących planowanych w danym pionie organizacyjnym zadań, środków i metod ich realizacji,
3) rzetelnej, obiektywnej  oceny ich pracy,
4) zgłaszania wniosków i pomysłów racjonalizujących pracę, polepszających metody działania, zwiększających ekonomiczność i efektywność,
5) podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w warsztatach, szkoleniach, praktykach, pokazach itp..

3. Pracownicy są odpowiedzialni za:
1) sprawne, terminowe i zgodne z przepisami, Regulaminem i poleceniami przełożonych wykonywanie pracy w zakresie przejętych na siebie obowiązków i posiadanych kwalifikacji,
2) właściwą gospodarkę powierzonym im mieniem oraz rozliczanie się z obrotu tym mieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) rzetelność sporządzanych dokumentów opracowywanych na rzecz przełożonych,
4)  przekroczenie kompetencji lub niedopełnienie obowiązków służbowych.


§ 16

1. Pracownicy mogą być delegowani do wykonywania określonych czynności poza siedzibę WOK.
2. Polecenie wyjazdu służbowego podpisuje Dyrektor lub w przypadku jego  nieobecności  upoważniony Zastępca Dyrektora.
3. Cel, zakres i termin czynności służbowych w czasie wyjazdu służbowego określa bezpośredni przełożony.
4. Pracownik składa sprawozdanie z wyjazdu służbowego bezpośredniemu przełożonemu.

§ 17

Merytoryczne ( instruktorskie) stanowiska pracy

1. Do zadań pracowników na merytorycznych (instruktorskich) stanowiskach pracy należy     w szczególności:
a) współpraca z gminami i powiatami, instytucjami kultury, stowarzyszeniami społeczno-kulturalnymi i naukowymi, organizacjami amatorskiego ruchu artystycznego (ARA) oraz związkami twórczymi w zakresie programowania i realizacji przedsięwzięć kulturalnych,
b) organizowanie  doskonalenia i dokształcania zawodowego i specjalistycznego oraz udzielanie pomocy instruktażowo - metodycznej i programowej samorządom, ośrodkom kultury, stowarzyszeniom kulturalnym, a także osobom zainteresowanym prowadzeniem i rozwijaniem społecznego ruchu kulturalnego,
c) organizowanie stałych form prezentacji dorobku i osiągnięć amatorskiego ruchu artystycznego (ARA) oraz promowanie najbardziej wartościowych dokonań twórców i zespołów,
d) edukacja kulturalna i wychowanie przez sztukę ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży,
e) pielęgnowanie i ochrona różnorodnych form i zjawisk kultury ludowej,
f) organizowanie  imprez o zasięgu wojewódzkim i ogólnopolskim,
g) opracowywanie i udostępnianie materiałów repertuarowych i metodycznych.
h) wypracowywanie i upowszechnianie nowych form i metod pracy w kulturze, szczególnie przy wykorzystaniu nowoczesnych środków i zdobyczy cywilizacyjnych.
i) udział w tworzeniu projektów w ramach pozyskiwania środków z fundacji i innych źródeł, wspierających inicjatywy kulturalne ( poszukiwanie sponsorów).

Stanowisko ds. informacji kulturalnej i współpracy międzynarodowej

Do zadań pracownika na stanowisku ds. informacji kulturalnej i współpracy międzynarodowej należy:
1. Zbieranie, opracowywanie i upowszechnianie w mediach wydawnictw,  biuletynów, informatorów, komunikatów i informacji o:
a) działalności WOK,
b) instytucjach kultury, ośrodkach kultury,  stowarzyszeniach i fundacjach kulturalnych działających na terenie województwa lubelskiego,
c) planowanych i odbywających się w WOK imprezach, szkoleniach, kursach kwalifikacyjnych,
d) kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje pracowników i działaczy kultury organizowanych przez Ministerstwo Kultury oraz  inne instytucje i organizacje,
e) źródłach i sposobach pozyskiwania funduszy na zadania zlecone w dziedzinie kultury,
f) historii miejscowości, zabytkach, szlakach turystycznych, miejscach godnych zwiedzenia i obejrzenia, miejscowych punktach informacji turystycznej i bazach agroturystycznych.
2. Zbieranie i opracowywanie materiałów informacyjnych z dziedziny promocji ośrodków kultury  i środowisk twórczych województwa lubelskiego oraz informowanie  zainteresowanych (również w formie odpłatnej infolinii) o terenowych instytucjach, organizacjach i środowiskach kulturalnych, twórcach i działaczach kultury i  prowadzonej przez nie działalności.
3. Współpraca z innymi  zainteresowanymi podmiotami w zakresie promocji regionu i środowisk twórczych województwa lubelskiego.
4. Udzielanie pomocy - w miarę zapotrzebowania - ośrodkom kultury w nawiązywaniu partnerskiej współpracy międzynarodowej.
5. Tłumaczenie korespondencji międzynarodowej,
6. Zbieranie informacji dotyczących pozyskiwania i wykorzystania środków pomocowych z Unii Europejskiej.
7. Współpraca z Urzędem Marszałkowskim, samorządami, regionalnymi ośrodkami kultury  oraz z innymi pracownikami WOK.

§ 18

Sekcja  Wydawnicza

Do zadań sekcji wydawniczej należy w szczególności:
1) prowadzenie działalności wydawniczej i poligraficznej dla potrzeb własnych WOK,
2) świadczenie usługi  dla instytucji kultury, samorządu województwa lubelskiego i jego jednostek,
3) świadczenie usług dla  amatorskiego ruchu artystycznego, stowarzyszeń społeczno-kulturalnych i  związków twórczych,
4) wykonywanie usług dla ludności oraz na rzecz innych podmiotów,
5) współpraca z innymi stanowiskami pracy w WOK,
6) prowadzenie obsługi technicznej działalności podstawowej w zakresie poligrafii.


Biblioteka

Biblioteka metodyczna zajmuje się:
1) gromadzeniem, opracowaniem i udostępnianiem księgozbioru specjalistycznego, materiałów audiowizualnych;
2) prowadzeniem poradnictwa z zakresu gromadzenia i udostępniania zbiorów metodycznych  w placówkach kultury.
3) współpracą z innymi stanowiskami pracy w WOK.


Księgowość

Do zadań księgowości należy:
1) opracowanie planów dochodów i wydatków WOK,
2) sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i bilansu,
3) prowadzenie rachunkowości WOK,
4) prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.
5) sporządzanie list płac wynikających ze stosunku pracy, naliczanie zasiłków rodzinnych i chorobowych;  prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń  i innych wypłat,
6) rozliczanie się z organami finansowymi i ubezpieczeń społecznych z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych,
7) rozliczanie inwentaryzacji wszystkich składników majątkowych WOK,
8) analizowanie wskaźników ekonomicznych WOK,
9) wykonywanie obowiązków rzetelnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) informowanie dyrektora  WOK o stwierdzonych nieprawidłowościach,
11) współpraca z poszczególnymi stanowiskami pracy WOK.

Stanowisko ds. promocji i marketingu

1. Promowanie  WOK poprzez współpracę z mass mediami, organizacjami                             i instytucjami oraz  na terenie WOK. Przygotowuje  informacje na strony  www promującej WOK i jego działalność.
2. Organizowanie  (sprawy techniczno-organizacyjne)  różnego rodzaju promocji                         i spotkań edukacyjnych.
3. Zapewnianie obsługi sesji naukowych, konferencji i innych imprez organizowanych przez WOK.
4. Prowadzenie spraw związanych z promocją wydawnictw  WOK.
5. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie statutowej działalności WOK.
6. Prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie sponsorów.
7. Przygotowywanie umów ze sponsorami i nadzorowanie ich realizacji.
8. Prowadzenie negocjacji i przygotowywanie umów z firmami i agencjami współpracującymi      z  WOK w dziedzinie reklamy.
9. Prowadzenie dokumentacji swojej działalności (plany pracy, sprawozdania, informacje itp.).
10. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w WOK.


Pion Kadrowo-Administracyjny

Do zadań pionu kadrowo-administracyjnego należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji pracowników i ich  akt osobowych, zgodnie z przepisami o prowadzeniu dokumentacji w sprawach wynikających ze stosunku pracy,
2) prowadzenie sprawozdawczości i statystyki w sprawach pracowniczych dla dyrekcji, GUS, WUS, Urzędu Marszałkowskiego i Ministerstwa Kultury;
3) kontrolowanie  przestrzegania dyscypliny pracy w oparciu o obowiązujące  regulaminy pracy;  (ma prawo wnioskowania w tym zakresie),
4) prowadzenie terminowej dokumentacji związanej z awansowaniem, nagrodami, wyróżnieniami, jubileuszami, odznaczeniami,
5) prowadzenie ewidencji czasu pracy;
6) przestrzeganie terminów badań okresowych pracowników,
7) załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
8) prognozowanie, planowanie i bilansowanie potrzeb kadrowych, ze szczególnym uwzględnieniem kadr wykwalifikowanych,
9) prowadzenie spraw dot. kształcenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników; ( informacje, dokumentacja),
10) współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej w sprawach pracowniczych,
11) prowadzenie całokształtu spraw ochrony przeciwpożarowej, ustalanie generalnych kierunków działania oraz koordynowanie zadań o  przeciwpożarowym zabezpieczeniu obiektów WOK,
12) systematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy,
13) prowadzenie obsługi organizacyjno-technicznej komórek organizacyjnych działalności podstawowej,: administrowanie nieruchomością, utrzymaniem budynków i otoczenia w stanie użyteczności, prowadzenie wszystkich spraw związanych  z remontami i konserwacją budynków,
14) opracowanie programów modernizacji oraz planów zakupu urządzeń technicznych w zakresie poprawy warunków pracy,
15) prowadzenie zakupu odpowiednich materiałów i kontrola terminowej realizacji zamówień na te materiały oraz ich wydawaniem i przechowywaniem,
16)  sprawowanie kontroli nad stanem technicznym samochodu WOK oraz koordynacja jego pracy i obsługi,
17) prowadzenie zamówień publicznych i ich dokumentacja, zgodnie z ustawą,
18) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
19) prowadzenie dokumentacji umów dot. spraw administracyjno-gospodarczych,
20) wystawianie rachunków związanych z działalnością administracyjno-gospodarczą WOK, sprawdzanie rachunków i faktur pod względem merytorycznym,
21) prowadzenie spraw ubezpieczenia  samochodu i mienia WOK,
22) prowadzenie dokumentacji pionu kadrowo-administracyhjnego (m.in. plany pracy, sprawozdania, zestawienia statystyczne, kartoteki) oraz archiwum WOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
23) współpraca z innymi stanowiskami pracy w WOK.


VI. KONTROLA WEWNĘTRZNA

§ 19

1. Kontrola wewnętrzna ma na celu analizę i ocenę przestrzegania przepisów, realizacji poleceń oraz wyciąganie wniosków i podejmowanie decyzji.
2. Kontrolę wewnętrzną sprawują: Dyrektor, Zastępcy Dyrektora i Główna Księgowa.              


VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 20

Niniejszy Regulamin został opracowany po zasięgnięciu opinii organizatora oraz Związku Zawodowego działającego w WOK.

§ 21

Zmiany w Regulaminie mogą być wprowadzane aneksem z zachowaniem warunków właściwych do jego nadania.

§ 22

Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia: 2013-05-14 12:40:04