Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
REGULAMIN ORGANIZACYJNY WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA KULTURY W LUBLINIE
Data utworzenia
2012-02-02
Opis

REGULAMIN ORGANIZACYJNY
WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA KULTURY
W LUBLINIE


REGULAMIN ORGANIZACYJNY
WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA KULTURY
W LUBLINIE


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1

Regulamin organizacyjny, zwany dalej „Regulaminem”, ustala szczegółową organizację wewnętrzną, zakres działalności samodzielnych stanowisk pracy Wojewódzkiego Ośrodka Kultury w Lublinie, zasady funkcjonowania i odpowiedzialność tych stanowisk oraz obowiązki, uprawnienia i zakres odpowiedzialności wszystkich pracowników.

§ 2

Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte zostanie jedno z poniższych określeń – należy przez   to rozumieć:
1) WOK – Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie,
2) stanowisko pracy – stanowisko pracy podporządkowane bezpośrednio  
         dyrektorowi, zastępcy dyrektora lub głównemu księgowemu.
3) Dyrektor – dyrektor naczelny WOK,
4) pracownik – wszystkich pracowników WOK, bez względu na zajmowane
         stanowisko służbowe.
§ 3

1. WOK działa w szczególności na podstawie:
1) Ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu
       działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 13, poz. 123 z późń. zm.);
2) Statutu Wojewódzkiego Ośrodka Kultury  w Lublinie, nadanego Uchwałą
        Nr XXIX/501/09 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 23 lutego 2009 r.
        w sprawie nadania Statutu Wojewódzkiemu Ośrodkowi Kultury w Lublinie.
2. WOK  jest samorządową instytucją kultury.
3. Nadzór nad WOK sprawuje Zarząd Województwa Lubelskiego.
4. WOK posiada osobowość prawną i jest wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Organizatora pod Nr RIK 09/99.
5. WOK realizuje swoje cele i zadania zgodnie z polityką kulturalną województwa na podstawie Statutu i własnego programu.
6. Siedzibą WOK jest miasto Lublin, a terenem działania województwo lubelskie.



II. KIEROWNICTWO. ORGANY DORADCZE I OPINIODAWCZE


§ 4

1. Działalnością WOK kieruje Dyrektor, który jest organem zarządzającym WOK oraz    
      przełożonym pracowników WOK.  
2. Dyrektor składa za WOK oświadczenia woli oraz reprezentuje go na zewnątrz.

§ 5

1. Dyrektor kieruje WOK przy pomocy zastępcy.
2. Zastępca Dyrektora prowadzi powierzone przez Dyrektora zadania i kieruje podległymi pracownikami oraz sprawuje nad nimi nadzór.

§ 6

Główny Księgowy podlega bezpośrednio Dyrektorowi, odpowiada za całokształt gospodarki finansowej WOK i kieruje podległymi pracownikami oraz sprawuje nad nimi nadzór.

§ 7

1.  Dyrektor WOK może tworzyć w miarę potrzeby organy doradcze i opiniotwórcze,
     określając ich szczegółowy zakres działania.
2.  Tworząc organy doradcze i opiniodawcze Dyrektor będzie informował Organizatora
     o swoim zamiarze.

III. KOMÓRKI ORGANIZACYJNE WOK

§ 8
1. W skład WOK wchodzą następujące  stanowiska pracy:

Lp.       STANOWISKO
Nr symbolu z wykazu akt


1. Dyrektor    
           01, 020


2. Zastępca Dyrektora
           03


3. Główny Księgowy
           432, 3


4. Księgowy 34

5. Specjalista ds. promocji i marketingu  
  
50
6. Instruktor ds. teatru 421

7. Instruktor ds. oświatowych i regionalizmu
47


8. Instruktor ds. plastyki       422

9. Instruktor ds. kultury żywego słowa
49


10. Instruktor ds. folkloru
440

11. Instruktor ds. muzyki        
420


12. Instruktor ds. tańca        
     430

13. Instruktor ds. twórczości artystycznej seniorów
45

14. Instruktor ds. sztuki nowych mediów    
426


15. Specjalista ds. informacji kulturalnej i współpracy międzynarodowej
                       51
16. Specjalista ds. wydawniczych
04,041


17. Instruktor ds. wydawniczych – Redaktor
                       0402

18. Specjalista ds. edycji i obsługi komputera
                      
-

19. Grafik komputerowy

-

20. Montażysta-kopista
-
21. Introligator
-

22. Operator maszyn poligraficznych

-

23. Archiwista

0136, 0130, 0134

24. Specjalista ds. kadr i sekretariatu
                  
1, 013

25. Specjalista ds. techniczno-administracyjnych
2, 23, 24
26. Referent ds. zaopatrzenia

241

27. Specjalista ds. administracyjnych
2, 23,24

28. Kierowca
-
29. Akustyk-informatyk  
-
30. Specjalista ds. zamówień publicznych i pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych
  
-

          2.   Szczegółowy schemat struktury organizacyjnej WOK stanowi załącznik do niniejszego  
                Regulaminu.

IV. OGÓLNY TRYB PRACY, FUNKCJONOWANIA ORAZ
      ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW WOK

§ 9

1. Każdy pracownik podlega bezpośrednio tylko przełożonemu, od którego otrzymuje polecenia służbowe i przed którym jest odpowiedzialny za ich wykonanie.

2. W okresie nieobecności Dyrektora jego funkcje pełni Zastępca, który ponosi w tym czasie odpowiedzialność za działalność WOK zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem.

3. W okresie nieobecności pracownika jego funkcje pełni wyznaczony przez Dyrektora pracownik, który w tym czasie przejmuje uprawnienia i odpowiedzialność za prawidłową realizację powierzonych mu tymczasowo  zadań.

§ 10

1. Pracownicy wykonują zadania określone w Regulaminie oraz zadania zlecone przez Dyrektora.
2. Zakres działania pracowników obejmuje sprawy należące do ich kompetencji.
3. Pracownicy współdziałają ze sobą, a spory kompetencyjne rozstrzyga Dyrektor lub jego Zastępca, nadzorujący daną dziedzinę.
4. Jeśli realizacja konkretnego zadania wymaga współdziałania kilku stanowisk pracy rolę przewodnią pełni to stanowisko pracy, do którego właściwości należy wykonanie zadania, natomiast pozostali udzielają mu pomocy.

§ 11
1. Do wyłącznego podpisu Dyrektora zastrzeżone są:
1) pisma do organów administracji publicznej,
2) wewnętrzne akty normatywne, zarządzenia i instrukcje,
3) dokumenty dotyczące udzielania dyspozycji  finansowych,
4) pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w imieniu WOK, chyba że inne przepisy (decyzje) stwarzają delegację ku temu,
5) umowy o współpracy,
6) umowy o pracę i inne dokumenty wynikające ze stosunku pracy,
7) umowy cywilnoprawne.

2. Dla zapewnienia bieżącej i sprawnej działalności WOK podczas nieobecności Dyrektora jego funkcje pełni Zastępca, który zastępuje go w zakresie spraw określonych
w udzielonym mu przez dyrektora pełnomocnictwie.

3. Plany i sprawozdania finansowe z działalności WOK podpisuje Dyrektor lub Zastępca oraz Główny Księgowy.

4. Czeki, polecenia przelewu, rozliczenia gotówkowe oraz inne dokumenty obrotu pieniężnego podpisują dwie z czterech upoważnionych osób, którymi są: Dyrektor lub jego Zastępca oraz Główny Księgowy lub inny księgowy przez niego upoważniony.

§ 12
1. Informacji o sprawach podstawowych, dotyczących całości działań WOK lub jego sytuacji finansowo-materialnej udziela wyłącznie Dyrektor lub jego Zastępca.

2. Pracownicy mogą udzielać informacji dotyczących spraw związanych z ich stanowiskiem pracy  po uprzednim uzgodnieniu tego faktu z Dyrektorem lub jego Zastępcą.

3. Przy udzielaniu informacji należy przestrzegać przepisów o zachowaniu tajemnicy państwowej lub służbowej i nie szkodzić interesom i dobremu imieniu WOK.

§ 13
1. Pisma i dokumenty ekspediowane na zewnątrz podpisuje Dyrektor lub jego Zastępca według właściwości sprawy.
2. Obieg dokumentów, archiwizowanie dokumentacji oraz przygotowanie korespondencji reguluje ”Instrukcja Kancelaryjna” oraz „Zakładowy Wykaz Akt Wojewódzkiego Ośrodka Kultury w Lublinie”.
3. Wynagrodzenia pracowników WOK ustalone są na podstawie „Regulaminu Wynagradzania Pracowników WOK w Lublinie”.

§ 14
1. Dyrektorowi bezpośrednio podlegają:
1)  zastępca dyrektora,
2)  główny księgowy,
         3)  specjalista  ds. promocji i marketingu,
         4)  specjalista ds. informacji kulturalnej i współpracy międzynarodowej,
      5)  specjalista ds. kadr i sekretariatu,
         6)  specjalista ds. techniczno-administracyjnych,
         7)  referent ds. zaopatrzenia,
         8)  specjalista ds. administracyjnych
         9)  grafik komputerowy,
        10) kierowca.
2.  Dyrektor w szczególności
  1)  wydaje zarządzenia zgodnie z zakresem działania WOK,
  2)  zatrudnia, zwalnia i awansuje pracowników,
  3) przyznaje wyróżnienia, nagrody i premie, wymierza kary zgodne z obowiązującymi  
        przepisami,
  4)  zapewnia kontrolą wewnętrzną WOK,
  5)  zapewnia przestrzeganie przepisów.
3. Dyrektor odpowiada za całokształt spraw programowych, organizacyjnych, majątkowych
     i finansowych, w szczególności,  zatwierdza plan działalności merytorycznej i finansowej
     WOK oraz odpowiada za ich realizację.

§ 15
1. Zastępcy Dyrektora podlegają następujące stanowiska pracy:
1) instruktor ds. teatru,
2) instruktor ds. oświatowych i regionalizmu,
3) instruktor ds. plastyki,
4) instruktor ds. kultury żywego słowa,
5) instruktor ds. folkloru,
6) instruktor ds. muzyki,
7) instruktor ds. tańca,
8) instruktor ds. twórczości artystycznej seniorów,
9) instruktor ds. sztuki nowych mediów,
10) specjalista ds. wydawniczych,
11) instruktor ds. wydawniczych - redaktor,
12) specjalista ds. edycji i obsługi komputera,
13) montażysta-kopista,
14) introligator,
15) operator maszyn poligraficznych,  
16) archiwista,
17) akustyk-informatyk.

2. Do obowiązków Zastępcy Dyrektora w szczególności należy:

1) w okresie nieobecności Dyrektora załatwianie spraw, zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem,
2) opracowywanie rocznych planów pracy i sprawozdań z działalności  WOK,
3) opracowywanie półrocznych i rocznych sprawozdań z działalności WOK,
4) nadzór nad pracami redakcyjnymi i wydawniczymi WOK,
5) nadzór nad działalnością kulturalno-oświatową i wystawienniczą WOK,
6) kontrola i nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych mu pracowników,
7) informowanie Dyrektora o przebiegu wykonywania powierzonych im zadań
i przedstawianie wniosków związanych z nimi,
8) rozdzielanie zadań pomiędzy odpowiednich pracowników i udzielanie wskazówek co do sposobu ich wykonywania z uwzględnieniem wytycznych Dyrektora,
9) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez podległych mu pracowników,
10) ocena i akceptowanie planów pracy podległych pracowników,
11) czuwanie nad dokształcaniem i doskonaleniem podległych pracowników,

3. Zastępca Dyrektora upoważniony jest do :

1) podejmowania decyzji w sprawach należących do zakresu działania podległych pracowników, z wyjątkiem przypadków zastrzeżonych do decyzji Dyrektora,
2) zgłaszania wniosków w sprawach osobowych podległych pracowników,
3) zwracania się do innych pracowników o informacje, materiały
i opinie związane z ich pracą.

4. Zastępca Dyrektora jest odpowiedzialny wobec Dyrektora za całokształt spraw objętych  
                     zakresem działania podległych mu pracowników, a w szczególności za:

1)   właściwe opracowywanie bieżących planów i sprawozdań przez podległych                           pracowników,
2)   należytą kontrolę i nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników    należących do ich zakresu działania,
3)   sprawne kierownictwo, właściwą organizację, dyscyplinę pracy i przestrzeganie przepisów wewnętrznych,
4)   wydawanie decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi Dyrektora oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,
5)   bezpośrednie wykonywanie zadań określonych przydziałem czynności.



§ 16
1.   Głównemu Księgowemu podlega: księgowy i specjalista ds. zamówień publicznych
       i pozyskiwania zewnętrznych  środków finansowych.
   2. Główny Księgowy jest odpowiedzialny za należyte prowadzenie rachunkowości,
         wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi i dokonywanie wstępnej kontroli  
         zgodności  operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym oraz      
         kompletności i rzetelności dokumentacji dotyczących  tych operacji. Ponadto do    
         obowiązków Głównego Księgowego w szczególności należy:

1)   kierowanie podległymi pracownikami tj. księgową  i specjalistą ds. zamówień
publicznych i pozyskiwania zewnętrznych środków   finansowych,
2)   opracowywanie i realizowanie planów finansowych,
3)   zapewnienie prawidłowej działalności  finansowej WOK,
4)   współdziałanie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego
      w sprawach    związanych z gospodarką finansową WOK,
5)   wnioskowanie zmian w budżecie WOK w celu racjonalnego dysponowania środkami,
6)   występowanie do Dyrektora WOK z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli  
      określonych spraw, które leżą w zakresie  jego działania,
7)   opracowywanie  okresowych planów, analiz i sprawozdań,
8)   gromadzenie i przechowywanie dokumentacji działalności stanowiska
      zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi ustaleniami.

§ 17

1. Do obowiązków pozostałych pracowników WOK należy:

1) rzetelne i terminowe wykonywanie pracy (zgodnie z obowiązującymi przepisami, także wewnętrznymi oraz wskazówkami bezpośredniego przełożonego),
2) przygotowanie i opracowanie projektu wykonania powierzonego im zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, statutem WOK i uwzględnieniem konkretnych okoliczności (po uwzględnieniu zadania lub stanowiska innych zainteresowanych pracowników, o ile wymaga tego załatwienie sprawy),
3) uzyskanie aprobaty bezpośredniego przełożonego i odpowiednia realizacja zadania/sprawy aż do ostatecznego załatwienia,
4) przestrzeganie drogi służbowej,
5) przestrzeganie postanowień obowiązujących przepisów wewnętrznych, zarządzeń, decyzji i instrukcji, regulaminów WOK i wskazówek bezpośredniego przełożonego,
6) przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów o tajemnicy służbowej,
7) odpowiedzialność/współodpowiedzialność materialna za powierzone mienie WOK; oszczędność i troska  w gospodarowaniu mieniem,
8) dbanie o dobre imię WOK, w tym właściwy stosunek do przełożonych, współpracowników i interesantów,
9) zastępstwo na innym stanowisku w przypadku nieobecności lub czasowym wakacie na innym stanowisku,
10) właściwe wykorzystywanie czasu pracy oraz przestrzeganie porządku i dyscypliny,    wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.

2. Pracownicy WOK mają prawo do:

1) otrzymywania pisemnego zakresu powierzonych obowiązków; każdorazowa zmiana związana z przydziałem stałych czynności, nie objętych dotychczasowym zakresem, musi  mieć formę pisemną,
2) otrzymania informacji dotyczących planowanych zadań, środków i metod ich realizacji,
3) rzetelnej i obiektywnej oceny ich pracy,
4) zgłaszania wniosków i pomysłów racjonalizujących pracę, polepszających metody działania i zwiększających ekonomiczność,
5) podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w warsztatach, szkoleniach, praktykach i konferencjach.

3. Pracownicy WOK są odpowiedzialni za:

1) sprawne, terminowe i zgodne z przepisami, Regulaminem i poleceniami przełożonych wykonywanie pracy w zakresie przyjętych na siebie obowiązków i posiadanych kwalifikacji,
2) właściwą gospodarkę powierzonym im mieniem oraz rozliczanie się z obrotu tym mieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) rzetelne sporządzanie dokumentów opracowywanych na rzecz przełożonych
i jednostek upoważnionych do ich otrzymywania,
4) przekroczenie kompetencji lub niedopełnienie obowiązków służbowych.

§ 18

1. Pracownikami materialnie odpowiedzialnymi w WOK są osoby, które przyjęły na siebie odpowiedzialność/współodpowiedzialność za powierzone im mienie.
2. Przekazanie i przejęcie stanowiska związanego z odpowiedzialnością materialną – odbywa się protokolarnie.
3. Przy przekazywaniu/przejęciu obowiązuje przeprowadzenie skontrum lub/i inwentaryzacji.
4. Protokół, o którym mowa w ust. 2 sporządza się w 2 egzemplarzach, jeden pozostaje u specjalisty ds. techniczno-administracyjnych , drugi otrzymuje Główny Księgowy.


§ 19

1. Pracownicy mogą być delegowani do wykonywania określonych czynności poza siedzibą WOK.
2. Polecenie wyjazdu służbowego podpisuje Dyrektor lub w przypadku jego nieobecności Zastępca Dyrektora,
3. Cel, zakres i termin czynności służbowych w czasie wyjazdu służbowego określa bezpośredni przełożony.


V. OGÓLNE ZAKRESY DZIAŁANIA STANOWISK PRACY W WOK

§ 20

1. Stanowiska merytoryczne (instruktorskie)

Do zadań pracowników zatrudnionych na merytorycznych (instruktorskich) stanowiskach pracy w szczególności należy:

1) współpraca z gminami, powiatami, instytucjami kultury, stowarzyszeniami społeczno-kulturalnymi i naukowymi, organizacjami amatorskiego ruchu artystycznego (ARA) oraz związkami twórczymi w zakresie programowania i realizacji przedsięwzięć kulturalnych,
2) organizowanie doskonalenia i dokształcania zawodowego i specjalistycznego oraz udzielanie pomocy instruktażowo-metodycznej i programowej samorządom, ośrodkom kultury, stowarzyszeniom kulturalnym, a także osobom zainteresowanym prowadzeniem i rozwijaniem społecznego ruchu kulturalnego,
3) organizowanie stałych form prezentacji dorobku i osiągnięć amatorskiego ruchu artystycznego (ARA) oraz promowanie najbardziej wartościowych dokonań twórców       i zespołów,
4) edukacja kulturalna i wychowanie przez sztukę ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży,
5) pielęgnowanie i ochrona różnorodnych form i zjawisk kultury ludowej,
6) organizowanie imprez o zasięgu między-powiatowym, wojewódzkim i ogólnopolskim,
7) opracowywanie i udostępnianie  materiałów repertuarowych i metodycznych,
8) wypracowywanie i upowszechnianie nowych form i metod pracy w kulturze, szczególnie przy wykorzystaniu nowoczesnych środków i zdobyczy cywilizacji,
9) udział w tworzeniu projektów w ramach pozyskiwania środków z fundacji
i innych źródeł, wspierających  inicjatywy kulturalne (poszukiwanie sponsorów).
10) prowadzenie dokumentacji działalności stanowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami wewnętrznymi, opracowywanie okresowych planów, analiz         i sprawozdań.


2. Stanowisko ds. informacji kulturalnej i współpracy międzynarodowej

Do zadań pracownika na tym stanowisku pracy w szczególności należy:

          1) zbieranie, opracowywanie i upowszechnianie w mediach wydawnictw, biuletynów,    
               informatorów i informacji o:
a) działalności WOK,
b) instytucjach kultury, ośrodkach kultury, stowarzyszeniach i fundacjach kulturalnych działających na terenie województwa lubelskiego,
c) planowanych i odbywających się w WOK imprezach, szkoleniach i kursach kwalifikacyjnych,
d) kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje pracowników i działaczy kultury organizowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz inne instytucje i organizacje,
e) źródłach i sposobach pozyskiwania funduszy na zadania zlecone w dziedzinie upowszechniania kultury i działalności animacyjno-kulturalnej,
f) historii miejscowości, zabytkach, szlakach turystycznych, miejscach godnych zwiedzania i obejrzenia, miejscowych punktach informacji turystycznej i bazach agroturystycznych,

         2)  zbieranie i opracowywanie materiałów informacyjnych  z dziedziny promocji  ośrodków  kultury i środowisk twórczych województwa lubelskiego o raz informowanie zainteresowanych o terenowych instytucjach, organizacjach i środowiskach kulturalnych, twórcach oraz działaczach kultury, a także o prowadzonej przez wymienione podmioty działalności,
      3) współpraca z innymi zainteresowanymi podmiotami w zakresie promocji regionu
i  środowisk twórczych  województwa lubelskiego,
      4)   udzielanie pomocy – w miarę zapotrzebowania – ośrodkom kultury w nawiązywaniu
         partnerskiej współpracy międzynarodowej,
      5)   tłumaczenie korespondencji międzynarodowej,
      6)  zbieranie informacji dotyczących pozyskiwania i wykorzystania środków pomocowych                         z Unii Europejskiej,
      7)   współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego, samorządami,  
         regionalnymi ośrodkami kultury oraz innymi pracownikami WOK,
         8) prowadzenie dokumentacji działalności stanowiska zgodnie z obowiązującymi  przepisami i ustaleniami wewnętrznymi, opracowywanie okresowych planów, analiz i sprawozdań.

  
3. Stanowisko ds. promocji i marketingu

     Do zadań pracownika na tym stanowisku pracy w szczególności należy:
1) promowanie działań prowadzonych przez WOK poprzez współpracę z mass mediami, organizacjami i instytucjami, na terenie WOK i poza jego siedzibą oraz przygotowywanie informacji na strony www promujące WOK i jego działalność,
2) organizowanie w zakresie spraw techniczno-organizacyjnych różnego rodzaju promocji          i spotkań edukacyjnych,
3) zapewnienie obsługi sesji naukowych, konferencji i innych imprez organizowanych przez WOK,
4) prowadzenie spraw związanych z szeroko rozumianą promocją WOK,
5) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie do statutowej działalności WOK,
6) prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie sponsorów,
7) przygotowywanie umów ze sponsorami i nadzorowanie ich realizacji,
8) prowadzenie negocjacji i przygotowywanie umów z firmami i agencjami współpracującymi z WOK w dziedzinie promocji wydarzeń,
9) współpraca z innymi stanowiskami WOK,
10) prowadzenie dokumentacji działalności stanowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami
        i ustaleniami wewnętrznymi, opracowywanie okresowych planów, analiz i sprawozdań.


4. Pracownicy wydawnictwa/drukarni/poligrafii oraz grafik komputerowy

       Do zadań w/w pracowników w szczególności należy :
1) prowadzenie działalności wydawniczej i poligraficznej dla potrzeb własnych WOK,
2) świadczenie usług dla instytucji kultury i samorządu województwa lubelskiego,
3) świadczenie usług dla amatorskiego ruchu artystycznego, stowarzyszeń społeczno-  kulturalnych i związków twórczych,
4) wykonywanie usług dla ludności oraz innych podmiotów,
5) prowadzenie obsługi technicznej działalności podstawowej oraz w zakresie poligrafii
i grafiki komputerowej,
6) współpraca z innymi stanowiskami pracy w WOK,
7) prowadzenie dokumentacji działalności stanowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami  i ustaleniami wewnętrznymi, opracowywanie okresowych planów, analiz i sprawozdań.

5. Stanowisko archiwisty

        Do zadań w/w pracownika w szczególności należy:
1) współpraca z innymi stanowiskami pracy WOK,
2) archiwizowanie dokumentacji przekazywanej przez instruktorów WOK,
3) prowadzenie dokumentacji działalności stanowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami
      i ustaleniami wewnętrznymi, opracowywanie okresowych planów, analiz i sprawozdań.





6. Stanowisko
ds. zamówień publicznych i pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych

     Do obowiązków pracownika w szczególności należy:

1) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie zamówień publicznych i pozyskiwania
         zewnętrznych środków finansowych,
2) opracowywanie i rozliczanie wniosków dotyczących pozyskiwania zewnętrznych  
         środków finansowych,
3) prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych,
4) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej,
5) przygotowywanie projektów specyfikacji przetargowej i innej dokumentacji
         przetargowej,
6) przechowywanie i nadzór nad dokumentacją przetargową z postępowań  
         przeprowadzonych przez WOK,
7) prowadzenie innych spraw z dziedziny zamówień publicznych w tym uzasadnienie
         dokonania określonych zakupów,
8) udział w szkoleniach z zakresu zamówień publicznych,
9) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy realizacji zadań,
10) prowadzenie dokumentacji działalności stanowiska zgodnie z obowiązującymi          przepisami i ustaleniami wewnętrznymi, opracowywanie okresowych planów,              analiz i sprawozdań.


7. Stanowisko ds. kadr i sekretariatu

Do zadań w/w pracownika w szczególności  należy:
1) prowadzenie ewidencji pracowników i ich akt osobowych, zgodnie z przepisami
   o prowadzeniu dokumentacji w sprawach wynikających ze stosunku pracy,
2) prowadzenie sprawozdawczości i statystyki w sprawach pracowniczych dla  
   dyrektorów WOK, GUS, WUS, Urzędu Marszałkowskiego Województwa    
    Lubelskiego   oraz  Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
3) kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy w oparciu o obowiązujący  
   regulamin  pracy,
4) prowadzenie  terminowej dokumentacji związanej z awansowaniem, nagrodami,  
    wyróżnieniami, jubileuszami i odznaczeniami,
5) prowadzenie ewidencji czasu pracy,
6) przestrzeganie terminów badań okresowych pracowników oraz współpraca
   z odpowiednimi stanowiskami pracy WOK i  instytucjami specjalistycznymi ,
7)  prowadzenie całokształtu spraw ochrony przeciwpożarowej i bhp ustalanie  
  generalnych kierunków działania oraz koordynowanie zadań o zabezpieczeniu  
  przeciwpożarowym  oraz bhp,
8) prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy,
9)   załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
       10)  prognozowanie, planowanie i bilansowanie potrzeb kadrowych, ze szczególnym
              uwzględnieniem kadr wykwalifikowanych,
11) prowadzenie spraw dot. kształcenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego
         pracowników (informacje, dokumentacja),
12) współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej w sprawach
      pracowniczych,
13) prowadzenie dokumentacji przez zgodnie z obowiązującymi przepisami
      i wewnętrznymi ustaleniami i opracowywanie okresowych planów, analiz
      i   sprawozdań.

8. Pracownicy techniczno-administracyjni

Do zadań pracowników w szczególności należy:
1) zabezpieczenie sprawnej działalności WOK,
2) zabezpieczenie właściwych warunków pracy wszystkim pracownikom WOK,
3) czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń technicznych WOK (sieć: wodno-kanalizacyjna, co., telefoniczna, energetyczna),
4) utrzymanie czystości w budynkach i otoczeniu WOK,
5) prowadzenie spraw związanych z konserwacją i remontami budynków WOK,
6) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem budynków i mienia (ubezpieczenie  mienia) WOK,
7) prowadzenie zaopatrzenia w środki i materiały niezbędne do pracy w WOK,
8) współpraca z Głównym Księgowym oraz innymi stanowiskami pracy,
9)   prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
i wewnętrznymi ustaleniami i opracowywanie okresowych planów, analiz
i sprawozdań.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 21
Niniejszy Regulamin został opracowany po zasięgnięciu opinii Organizatora  oraz Związków
    Zawodowych działających w WOK.


§ 22
Zmiany w Regulaminie mogą być wprowadzone aneksem z zachowaniem warunków do jego
     nadania.

§ 23
    Regulamin wchodzi w życie z dniem nadania.


    Uzgodniono:                                                        



                                                                                                                                                            

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Żukiewicz Izabela
Dodano do BIP dnia: 2013-05-14 12:42:58